Jak zviditelnit e-shop?

Každý majitel e-shopu chce získávat stále nové zákazníky a mít tak velké množství kupujících. Aby noví zákazníci e-shop našli a následně se vraceli, je potřeba pro to neustále něco dělat….

Cílený marketing je efektivnější

Každý majitel firmy si přeje, aby se jeho výrobky a služby prodávaly co nejlépe. Jak zefektivnit marketing? Řešením je cílený marketing. Základem cíleného marketingu je rozdělení potenciálních zákazníků do jednotlivých…

Dobré PR je konkurenční výhodou

Každá firma se snaží o co nejlepší image. Úkolem public relations (PR) je budování dobrého jména firmy. V současné době je třeba aktivně a kreativně komunikovat a ukazovat okolí, v…

IT bez problémů je komplexní formou outsourcingu IT

Prostřednictvím služby IT bez problémů zajišťujeme plné nebo částečné převedení správy, provozu, rozvoje a zabezpečení používaných informačních technologií vaší firmy na externího poskytovatele. Zjistěte, proč si naši zákazníci tuto službu…

Znáte svého zákazníka?

Čím lépe budete znát svého zákazníka, tím lépe budete moci směřovat svůj marketing a propagaci. Znát požadavky a potřeby svých zákazníků je velice důležité nejen s ohledem na nabízené produkty…

Když jsou půjčky problém

Každý si pod půjčkou většinou představí problém, který raději nechce mít. Ovšem v dnešní době je nutné mít půjčku, protože některé věci si bohužel nemůžete koupit, ale potřebujete je. Už…

Jak na marketingovou kampaň?

Chystáte se vstoupit na trh s novým produktem a připravujete marketingovou kampaň? Marketingové kampaně mohou mít nepřeberné množství podob. Vždy je důležitá kvalitní příprava. Před samotnou kampaní je důležité provést…

Kvalitní PR buduje dobré jméno firmy

Udržování a budování dobré image firmy je důležitým předpokladem úspěšné firmy. Nástrojem pro budování vztahů s veřejností je Public Relations (PR). Úkolem PR je budování dobrého jména firmy. Jedná se…

Venkovní reklama

S příchodem internetu se začal měnit nejen náš život, ale i marketing a online reklama. I v dnešní onlinové době má ovšem venkovní reklama v marketingovém plánu své místo. Jednou…

Firemní večírek

Zkušený majitel firmy si je vědom toho, že pro firmu jsou důležití jak zákazníci, tak i spokojení zaměstnanci. Aby pracovník podával maximální výkon, musí dostat odpovídající mzdu a v práci…

Rozesílání newsletterů a GDPR

Tak jako pro všechna zpracování osobních údajů je potřeba mít pro zpracování osobních údajů nějaké zákonné oprávnění, je takovéto zákonné oprávnění nutné i při zpracování osobních údajů za účelem hromadného…